Search

Πρώτη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας - Το όραμα μας για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου

Ως επιτροπή Παιδείας και Πολιτισμού είχαμε σήμερα συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας και θέσαμε τα σημαντικά θέματα τα οποία αφορούν αυτή την στιγμή το εν λόγω Υπουργείο.

Για μας είναι βασική προτεραιότητα η άμεση στήριξη των παιδιών και των οικογενειών των περιοχών που έχουν πληγεί από τις φονικές πυρκαγιές στην επαρχία Λάρνακας και Λεμεσού και έχουμε λάβει μετά από ερώτηση μας τις διαβεβαιώσεις από το Υπουργείο Παιδείας ότι θα στηριχθούν τόσο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού όσο και με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιά.

Ως Βουλευτής της Επαρχίας Λάρνακας θέτω σε προτεραιότητα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες στην Επαρχία μας. Μετά από επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Σχολικής Εφορίας έχω θέσει στον Υπουργό Παιδείας ένα σημαντικό θέμα για την Λάρνακα που αφορά την ανέγερση του νέου Γυμνασίου στο χώρο της Διανελλείου Σχολής. Για την πόλη της Λάρνακας είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα και έχω λάβει σήμερα την διαβεβαίωση από τον Υπουργό Παιδείας ότι είναι ένα θέμα το οποίο είναι και βασική προτεραιότητα του ίδιου και του Υπουργείου του και ότι τους επόμενους μήνες θα έχουμε νεότερα. Έχω τονίσει στον Υπουργό ότι δεν χωρούν άλλες καθυστερήσεις για το εν λόγω θέμα. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα έχω συναντήσεις και επικοινωνία με τις σχολικές εφορίες όλων των Δήμων και Κοινοτήτων της Επαρχίας Λάρνακας για να καταγραφούν οι ανάγκες και τα προβλήματα.

Τέλος, έχουμε καταθέσει ως ΕΔΕΚ το όραμα μας για τον ρόλο που πρέπει να έχει η Επιτροπή Παιδείας. Εμείς πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση για το ποια Παιδεία θέλουμε για τα παιδιά μας τα επόμενα χρόνια. Αυτός είναι ο ρόλος του Υπουργείου Παιδείας αλλά και ο ρόλος που θέλουμε εμείς να έχει η Επιτροπή Παιδείας της Βουλής. Πρέπει επιτέλους να δούμε την μεγάλη εικόνα και να κάνουμε μια συζήτηση για το πώς θέλουμε το σχολείο του μέλλοντος και φυσικά σε αυτή την συζήτηση θα πρέπει να γίνει ειδική αναφορά για την αναβάθμιση τόσο της ειδικής εκπαίδευσης όσο και των ολοήμερων σχολείων.